O noso manifesto

Entidades adheridas á plataforma

dimarts, 9 de març de 2010

Los editores demandarán a Galicia Bilingüe si traduce libros de texto

Ler en El correo gallego 09-03-2010

La asociación que preside Gloria Lago anunciaba ayer que facilitará en su web los manuales traducidos por ellos mismos al gallego y al castellano. Nada más conocer la noticia, el presidente de la Asociación Galega de Editores les lanzaba una advertencia: "Si lo hacen, mañana mismo -por hoy- les ponemos una denuncia", avisaba Alfonso Sanmartín.

Sanmartín recuerda que editoriales y autores poseen los derechos de los libros y, por lo tanto, es ilegal difundirlos sin su permiso en Internet. "A no ser que Galicia Bilingüe tenga los medios para comprar todos los derechos no puede hacerlo", explicaba el presidente de la Asociación Galega de Editores. "En alguna comunidad aparecieron libros de texto en pdf en una página web, a la media hora ya no estaban en la red y se había puesto una demanda de 30 millones de euros", indica.

A Xunta volve meter a zoca: despois de 'Desván de los Monjes' chega 'Puentenuevo'

Ler en Vieiros 09-03-2010

O conselleiro de Cultura, Roberto Varela, facía pública unha nota a última hora deste luns na que pedía desculpas por ter empregado de xeito disparatado os topónimos de Sobrado dos Monxes ('Desván de los Monjes') e Touro ('Toro'). Dende o seu gabinete aseguraban que todo se debía a unha tradución informática ao castelán que se fixo dun texto en galego. Mais a Xunta persiste no desleixo á hora de empregar a toponimia oficial (que segundo a lei só ten unha forma: a do idioma propio de Galiza).

Varela pide desculpas por ter mentido "inconscientemente" no Parlamento

Ler en Vieiros 08-03-2010

O conselleiro de Cultura, Roberto Varela, deu un paso adiante e pediu disculpas públicas por ter empregado “Desván de los Monjes” (por Sobrado dos Monxes) e “Toro” (por Touro) nunha intervención oficial na Feira Internacional de Turismo de Madrid. O seu gabinete de comunicación púxose en contacto con Vieiros a última hora desta tarde para dar a coñecer unha nota oficial na que Varela recoñece que cometeu un “erro”.

Cercar en aquest blog

Arxiu del blog

Seguidors

Contador