O noso manifesto

Entidades adheridas á plataforma

dimarts, 9 de juny de 2009

O tríptico que distribuirá a ENDL nos centros de educación

Nas imaxes de abaixo podedes consultar o tríptico que distribuirá a Coordinadora Galega de Equipos de Normalización Lingüística (ENDL) en todos os centros de educación públicos e concertados de Galiza para que os pais teñan información con criterios pedagóxicos á hora de cubrir as enquisas de Educación:

O que non din as enquisas

Ler noticia en Galicia-Hoxe 09-06-2009

A Coordinadora de Equipos de Normalización entregará nos centros de ensino un tríptico para informar os pais de que "o galego ten que ser tamén lingua de aprendizaxe"

As primeiras enquisas de Educación xa comezaron a chegar onte aos centros de ensino de Galicia, aínda que os seus equipos directivos xunto cos pais e nais dos alumnos só recibiron información sobre o proceso a través dos medios de comunicación. Por iso, a Coordinadora Galega de Equipos de Normalización e Dinamización Lingüística, fixo público un tríptico para as familias dos estudantes no que deixan claro con "datos rigorosos e estudos científicos" que "o galego ten que ser tamén lingua de aprendizaxe".

---

Ler noticia en Vieiros 08-09-2009

Os Equipos de Normalización alertan do perigo dunha “fractura social”

A coordenadora de docentes vai distribuir milleiros de dípticos en centros públicos e concertados para que os pais teñan información con criterior pedagóxicos para cubrir as enquisas de Educación.

La CIG interpone un recurso contra la consulta a los padres, al considerar que no tiene garantías legales

Ler noticia en La voz de Galicia 09-06-2009

La consulta a los padres que llevará a cabo la Xunta para saber en qué lengua quieren que estudien sus hijos sigue cosechando críticas. CC.OO. la tildó ayer de «tomadura de pelo», criticando su falta de rigor y que no se conozcan las garantías para controlar los resultados. En la misma línea se sitúa el recurso interpuesto por la CIG en la consellería, en el que demanda la nulidad de esta encuesta, pidiendo mientras tanto a la Xunta que paralice provisionalmente el proceso. La organización sindical alega que no se ha incoado (iniciar un proceso oficial) formalmente; no identifica claramente a los destinatarios de la consulta; el hecho de que un padre cubra tres formularios por tener tres hijos perturba los resultados; no es compatible con los principios de secreto y transparencia y deja en manos de niños la custodia de los cuestionarios, entre otros motivos. Todos ellos han llevado al sindicato a solicitar su nulidad.

Cercar en aquest blog

Arxiu del blog

Seguidors

Contador