O noso manifesto

Entidades adheridas á plataforma

dimarts, 8 de setembre del 2009

O ensino privado será maioritario en cinco cidades, lembra a CIG

Ler en Vieiros 07-09-2009

Consideran que debeu de negociar coas organizacións sindicais as mudanzas introducidas no sistema educativo tal como a simboloxía das galescolas, a eliminación da gratuidade dos libros de texto, a supresión de unidades para reagrupar alumnos ou a consulta aos pais sobre o uso do galego.

Por todo isto, Louzao avanzou que o curso vai estar marcado pola "xudicialización" e lembrou que a central xa recorreu as subvencións aos centros que segregan alumnado por razón de sexo, o currículo escolar, a "enquisa-trampa" sobre o uso do galego, ou a circular das EOI.

La Academia cierra filas con Barreiro tras sus críticas a la política de la Xunta

Ler en El Pais 08-09-2009

"La gente estaba esperando una reacción de la Academia", conviene Antón Santamarina, antiguo director del Instituto da Lingua Galega. "Pero lo que dijo Xosé Ramón Barreiro Fernández en Celanova es lo que dice el manifiesto de la RAG en la víspera del Día das Letras, aunque recibiese menos publicidad". La Academia dijo entonces que no avalaría en ningún caso políticas desprotectoras del idioma. En Celanova, delante de Feijóo, Barreiro criticó la toma de decisiones en materia lingüística "a espaldas de la RAG", e imputó al actual Gobierno "la crispación social" respecto de la lengua.

Cercar en aquest blog

Arxiu del blog

Seguidors

Contador